Ko ietver mūsu grāmatvedības pakalpojumi?
Mēs piedāvājam plašu pakalpojumu klāstu, kas atbilst dažāda lieluma uzņēmumu vajadzībām. Ar mums varat būt pārliecināti, ka visas grāmatvedības lietas tiks kārtotas saskaņā ar Latvijas likumdošanu un labākajām grāmatvedības praksēm.
Gada pārskatu sagatavošana
Sagatavojam visus nepieciešamos dokumentus gada noslēgumam: bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins, skaidrojumi, gada pārskats atbilstoši likumdošanai un VID prasībām. Nodrošinām arī to korektu iesniegšanu EDS.
Nodokļu uzskaite un deklarāciju iesniegšana
Nodrošinām savlaicīgu PVN, IIN, UIN un citu nodokļu deklarāciju izveidi un iesniegšanu. Sevišķa uzmanība tiek pievērsta pārskatu pareizībai un un savlaicīgai iesniegšanai, lai novērstu sodu piemērošanu no VID.
Nodokļu aprēķināšana un plānošana
Nodokļu konsultācijas laikā mēs palīdzam izvērtēt Jūsu uzņēmuma nodokļu maksāšanas stratēģiju, identificēt iespējamos riskus nodokļu atvieglojumus, kā arī izstrādāt gudru Jūsu uzņēmuma attīstības stratēģijas plānu, gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.
Ikdienas grāmatvedības uzskaite
Rūpējamies par Jūsu uzņēmuma ikdienas saimnieciskās darbības uzskaiti: rēķini, čeki, maksājumi, bankas konti, pārskati iestādēm (VID, CSP, EDS). Viss tiek apstrādāts elektroniski, izmantojot mūsdienīgus grāmatvedības programmatūru risinājumus.
Ārpakalpojuma grāmatvedības pakalpojumi
Piedāvājam pilnu ārpakalpojuma ciklu, kas ietver gan datu apstrādi, gan deklarāciju iesniegšanu, gan ikmēneša pārskatu sagatavošanu, ļaujot samazināt izmaksas un nodrošinot augstu darba kvalitāti.
Finanšu uzskaite un bilances sagatavošana
Sagatavojam mēneša un ceturkšņa finanšu pārskatus, kā arī precīzu bilanci un naudas plūsmas aprēķinus uzņēmuma vadībai, investoriem vai bankām. Piedāvājam biznesa plāna sagatavošanu arī ALTUM biznesa attīstības programmām.
Atalgojuma aprēķini un algu uzskaite
Nodrošinam pilnu darbinieku darba algas aprēķinu uzskaiti. Algu, slimības lapu un piemaksu aprēķinus, kā arī nepieciešamo pārskatu iesniegšanu VID un iekšējo pārskatu sagatavošanu uzņēmuma vadībai.
Konsultācijas un atbalsts
Sniegsim konsultācijas visos grāmatvedības jautājumos – VID saziņa, reģistrācija, nodokļu pārbaudes, darījumu risinājumi, līgumu saskaņošana. Nodrošinām arī atbalstu finanšu jautājumu stratēģiskai plānošanai.
Uzņēmuma likvidācija
Palīdzam uzņēmuma darbības pārtraukšanā: likvidācijas dokumentu sagatavošana, pārskati Uzņēmumu reģistram un VID, saistību slēgšana, datu nodošana. Piedāvājam arī “sakārtošanas” pakalpojumus uzņēmumiem, kuri nav snieguši pārskatus ilgstoši.
- Pieredze: 15+ gadi dažādās nozarēs (pakalpojumi, tirdzniecība, IT, celtniecība, izglītības, medicīnas iestādes, kafejnīcas u.c )
- Automatizēti risinājumi: darba efektivitātei un datu drošībai
- Komunikācija: latviešu, krievu un angļu valodā
- Elastīgi risinājumi uzņēmumiem no dažādām nozarēm, darbības apjomu un vajadzībām
- Darbs ar visiem režīmiem – PVN maksātāji, mikrouzņēmumi, pašnodarbinātie
- Pirmā konsultācija – novērtējam uzņēmuma vajadzības
- Sadarbības uzsākšana – noslēdzam līgumu, saņemam datus
- Dokumentu aprite – elektroniski vai fiziski, pēc klienta izvēles
- Grāmatvedības uzskaite – ikmēneša cikls, pārskati, nodokļu iesniegšana
- Atbalsts – ikdienā un gada beigās, tai skaitā komunikācija ar VID
Grāmatvedības pakalpojumu cena mainās atkarībā no vairākiem faktoriem: uzņēmuma juridiskās formas (SIA, mikrouzņēmums, pašnodarbinātais), nodokļu režīma (piemēram, PVN maksātājs vai nemaksātājs), dokumentu apjoma un nepieciešamā grāmatvedības cikla (ikdienas uzskaite, PVN deklarācijas, gada pārskati u.c.).
SIA ar PVN statusu parasti prasa plašāku uzskaiti un biežāku deklarāciju iesniegšanu (katru mēnesi), savukārt pašnodarbinātajiem vai mikrouzņēmumiem deklarācijas ir retākas, un dokumentu plūsma – mazāka.
Grāmatvedības ārpakalpojuma orientējošais cenu diapazons:
- Pašnodarbinātie / MUN (mazs dokumentu apjoms): sākot no 75 €/mēnesī + PVN
- SIA bez PVN (vidējs apjoms): sākot no 150 €/mēnesī + PVN
- SIA ar PVN (augstāks apjoms, deklarācijas katru mēnesi): sākot no 200 EUR mēnesī + PVN
Precīza cena tiek noteikta pēc īsa sākotnējā izvērtējuma, ņemot vērā:
- Vidējo dokumentu daudzumu mēnesī
- Darbinieku skaitu
- Pārskatu nepieciešamību (piemēram, bankai, CSP, investoriem)
- Uzņēmuma specifiku un plānotajām izaugsmes vajadzībām
Lai saņemtu konkrētu piedāvājumu savam uzņēmumam – piesakies grāmatvedības pakalpojumu konsultācijai!
Nē, mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir pieejami visā Latvijā, strādājam gan klātienē, gan attālināti.
Lai uzsākt grāmatvedības uzskaiti, ja Jūs esat jaundibināts uzņēmums ir nepieciešami tikai uzņēmuma rekvizīti sadarbības līguma sagatavošanai. Ja Jums jau ir bijusi grāmatvedības uzskaite, tad no grāmatveža ir nepieciešama pilna virsgrāmata un atlikumi ar Jūsu partneriem uz nodošanas datumu.
Grāmatvedības pakalpojumi nepieciešami jebkuram uzņēmumam, kas vēlas nodrošināt precīzu finanšu uzskaiti un pareizu nodokļu aprēķinu.
Cena ir atkarīga no Jūsu uzņēmuma lieluma un specifiskajām vajadzībām. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu precīzu piedāvājumu.
Ārpakalpojuma grāmatvedība ietver visu grāmatvedības ciklu – no dokumentu uzskaites līdz gada pārskatiem.
Jā, atbilstoši pieprasījumam mēs nodrošinām dažādu nepieciešamo atskaišu sagatavošanu, tostarp, operatīvā pārskata sagatavošanu bankai, iekšējo atskaišu sagatavošanu uzņēmuma vadībai, ikmēneša pārskatu sagatavošanu Valsts Ieņēmumu dienestam, pārskatu sagatavošanu Centrālās Statistikas pārvaldei
Jā, mēs sagatavojam PVN deklarācijas, veicam to pārbaudi un iesniedzam caur VID EDS sistēmu. Pievēršam uzmanību priekšnodokļa korektai piemērošanai un rēķinu atbilstībai.
Jā. Veicam dokumentu pārejas pārbaudi, pārņemam iepriekšējo uzskaiti, sakārtojam atlikumus un nodrošinām bilances un virsgrāmatas atjaunošanu. Mēs rūpējamies par to, lai pāreja būtu raita un bez riskiem.
Jā. Analizējam uzņēmuma ienākumu struktūru, izdevumus, nodokļu režīmu, un sniedzam rekomendācijas, kā samazināt nodokļu slogu likumīgi, izmantojot iespējamos atvieglojumus un režīmus.